@frF
All the way I wrote
Bachelor (Hons) Electronic Engineering
January 5, 2014 @ 8:50 PM | 0 Comment [s]

Salam Ahad! salam 1 dunia! salam tahun baru 2014! 2014?? am i said 2014?? berapa lama daaaaa ko tak blogging haaaa aini?? lama sangat tinggal since last post on 10th MAY 2013! hoihh. nasib baik tak genap setahun lagi. 
Sampai dah tak tahu nak start dekat mana ni? nak mula taip dengan huruf apa ni? macam mane nak publish ni? macam mana tu. macam mana ni. teruk. Dipendekkan cerita, since aku habis matrik dan dok terperap dirumah few weeks, aku decide untuk kerja. yeaah. kerja di Farmasi Nadi Utama Jengka. macam2 pengalaman aku dapat dari jadi cashier sampai la ambil stok ape semua. Dan yang paling best majikan, En Zul dan Kak Emi sangat take care pasal agama dan kawan2 farmasi sangat baik dan ambil berat to each other. miss them. :") hampir 2 bulan kerja aku stop sebab a weeks after on 2nd September 2013 aku further study in degree kejuruteraan Elektronik di UiTM Shah Alam.
Seriously, aku rasa sangat suprise bila dapat kos engin, tambahan tu pilihan ke-7 upu dan satu2nya kos engin yang aku apply dalam banyak pilihan dari uni RU sampai pilihan ke-8. pilihan lain semua related to biology. bwuuuu~ btw, for the 1st to 2nd month belajar aku blurrrrrr giler dengan sistem nya totally tak sama dengan matrik. gila bak hang! aku belajar pasal litar dan cip2 yang sememangnye aku tak suka dari SPM. im suppossed apply civil ka...mechy kaaa..and fyi, kos elektronic ni is the hardest course than others engin course. fuh~fuh~! but dont worry. kos ni banyak peluang kerja zaman sekarang. alhamdulillah. sekarang aku dah boleh accept even banyak lagi yang perlu di brush-up. tak nak fail sem 1 ni makkk! 
hari 1st masuk kelas semua senyap, sunyi. *krik krik* malu konon. laki, perempuan memang tak pandang muka langsung. sopan lagaknya. dah masuk minggu ketiga and seterusnya...... "jom main badminton!", "jom makan ramai2 nak??", jom itu. jom ini. dalam kelas aku, cuma ada 10 orang jurutera jelitawan. lagi 16, laki. hoih. lumrah fakulti engin memang ramai laki kan... (cuci mata. hehe)
Currently, starting on 3rd Jan 2014 hari tu aku dah start final exam for sem 1 till 18th Jan. apa ke lama sangat exam nye? banyak betul paper kau ek? 4 payyyper! repeat. 4 payyyper! banyak kan? ohyok.ohyok (gelak goofie) tak pe, ada la hikmahnya distance date tu jauh. boleh blogging...berenang...outing.....ber-facebook... dan macam2 lagi yang lagha. astaghfirullahalazim. persetan itu semua!
ok la, gtg. study calculus! bye.


Thanks Baca Entry Saya . Jangan lupa baca entry lain pulak !


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Thanks for visiting my ugly duckling blog. Owh yeah!drop some comments yaw!




Story About Stuff Links