@frF
All the way I wrote
ALHAMDULILLAH!
December 15, 2012 @ 4:57 AM | 1 Comment [s]



ALHAMDULILLAH! SYUKUR kepada Allah!! itu yang aku katakan. sebabnye aku tak dapat berkata2 dengan baik. waah. sgt skemated ayt ter~
Ok2, actually, aku sangat gembira dan bersyukur sebab pointer sem 1 agak tinggi la jugak despite bukan 4.o flat kan.. aku bukan manusia yang cerdik secerdik insan2 lain..
btw, berkat doa ibu.. ayah.. guru2..kawan2, usaha tak putus2, istiqamah dan tawakal akhirnya membuahkan hasil...! tak sia2 mata ni bengkak macam sedara panda, badan dan otak letih macam dipam2 24 jam, skru lutut longgar dek ke hulu ke hilir pergi cubic berjumpa dengan lecturer2, mem-blok segala anasir2 yang tak patut masuk dalam kepala otak time lecture *walaupun hakikatnya ada gak kepala ni merewang tempat lain.kui3!*

dengan berbekalkan PNGK 3.83, aku dapat meneruskan pengajian PST aku untuk sem 2 smpi bulan 5 ni. Alhamdulillah.. 3.83?? hurm... nanti kene apply UPU. aku nak kos medic tapi....... chance untuk dapat tu.... sangat2 la tipis macam belon buih. 
Aku sendri tak expect dapat above 3.5 final sebab mid sem aku terok kot! 3.2 je. buat soalan2 pass year final punya, bapak segala bapak susah! masa dapat slip result tu, tangan terketar2, mata terkebil2. "Eh, betul ke ni result aku?? *sambil tengok nama pada slip*"
Aku tak tahu nak menangis atau melompat time tu. then, aku terus keluar dewan, call ibu, ucu dan ayah... from their voices, i cant deny that they're really proud. :) itu sahaja yang mampu aku beri...


for the last, hopefully, sem 2 dapat PNGK yang lebih baik dari sem 1. aminnn..


DR.AINI is mine soon!





Thanks Baca Entry Saya . Jangan lupa baca entry lain pulak !


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Thanks for visiting my ugly duckling blog. Owh yeah!drop some comments yaw!




Story About Stuff Links





DR.AINI is mine soon!





Older Post | Newer Post