@frF
All the way I wrote
kebenaran
September 29, 2012 @ 10:43 PM | 0 Comment [s]

ive been deleted the previous posted. the nonsense, ridiclous posts. se nonsense missense mutation. ops. bio sudaaaa~~
aku serius dalam pelajaran. walaupun aku lemah untuk beberapa subjek. *tapi aku rasa mcm semua je. --'
aku tak mahu apa2 ganggu pemikiran aku. kosong. sekosong lagu najwa latip. kosong~ kosong~ kosong~~ ooo~ hahaha.
dia dan dia aku dah tak rasa apa2. cuma kawan. ha! tindakan tu! ahh! bodohnye tindakan aku. adooii.. nampak la tak matang... aku nak berjaya. kalau lah suatu hari nanti, hati ni ada menyukai seseorang yang aku sendiri tak tahu siapa. aku tak akan beritahu dia. sebab...... aku tak tahu samada dia benar2 milik aku atau tak. dan... ianya suatu jihad. insyaAllah... :)


Thanks Baca Entry Saya . Jangan lupa baca entry lain pulak !


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Thanks for visiting my ugly duckling blog. Owh yeah!drop some comments yaw!




Story About Stuff Links