@frF
All the way I wrote
TAMAT KERJA
May 2, 2012 @ 3:06 AM | 0 Comment [s]

hyep2!! this my first post for this month! huuuraaay:r: BIG CLAP phuulleaasee:r::r::p: *tepuk tepuk*
TAMAT KERJA. yap! Dengan segala hormatnya ku ingin menguar2kan bahawa dengan ini aku, Nur Aini Aqilah bt Zainudin staff Bank Simpanan Nasional telah tamat kontrak selama 3 bulan sebagai kerani kontrak BR1M yang berdedikasi, berwibawa, SANGAT rajin dan bersemangat pada 30 April 2012 jam 5:30 petang di punch Ground floor. *giler perasan babas..:7:kesah:120::120:* hahahaha..
ok stop. dan mulai 1 Mei jugak, secara auto aku jadi bibik:y: sepenuh masa sampai la aku belajau nanti:q::20: *puuiih. part ni aku lemah* No more bangun pepagi bute, no more kehulu kehilir dengan my bestie, no more teasing, vampire laugh, no more rushing, no more typing any voucher BB1M dannnn NO MORE meronggeng BR1M sana sini bersama geng2 dan manager:q::6:
:face22:huuwaaa:q: these things memorised me:q::q: *tak payah sedeh sangat lah, POYO*:face61: btw, ni la experience aku untuk aku jadikan modal time mintak kerja kelak. you know what?? aku bangga :i: jadi staff BSN walaupun cuma sekejap. why:s::s: sebab umur baru 18 dah dapat rasa duduk office, buat macam2 kerja.
Buat Sara 1 Malaysia, kaunter khidmat pelanggan, semak fail, susun fail, isi database pelanggan dalam sistem mandatori dan yang paling penting.. *drum* JUAL Sijil SimpananPremium(SSP) sebanyak RM80 AJE.. :face44:*jual rm80 pOn ko nak kecoh kan aini:s:tuih.*
yeeaahh:119: dalam 3 bulan ni jugak la aku dengar dan terpaksa tempuh banyak :98: isu dan problemO dalam geng2:77:. yap! normal la kan bila kita berjumpa dengan ramai manusia yang banyak ragam dan asam masinnye.:131: lumrah~ but, it's ok... aku tetap happy dengan life aku sebab masih ramai :h: aku:q: ihiks..
Kerja2 BR1M memang amat, sangat seronok bila bekerja dalam kumpulan dan bersama manager2 yang gila2 belaka:r: best:r: *thums up:25:* merayap sana sini especially around daerah Pekan, Kuantan, Cameron dan Bentong. terbaeeekkkk:r::128: dari sini aku jumpe macam2 hamba Allah. ada yang tak faham2 bahasa *nak je aku lepuk sorang2*:14:, sopan, sabar, disiplin, gatal. heh...:118::19: ni la namanye pengalaman kerja. sangat seronok:119: pengalaman2 yang ada ni la tiket kita untuk jadi lebih dewasa. peace.:face42::z::k::103:

thanks a lot to all my opismates sebab sudi beri tunjuk ajar pada saya yang bebal babas ni. Tak lupa kepada kawan2 dan bOs2 serta pengarah negeri yang sangat, amat sporting sepanjang saya bergelar staff BSN. HEEBAT:119::119::face21:
im a full time maid. poor me.


Thanks Baca Entry Saya . Jangan lupa baca entry lain pulak !


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Thanks for visiting my ugly duckling blog. Owh yeah!drop some comments yaw!




Story About Stuff Links





im a full time maid. poor me.


Older Post | Newer Post