@frF
All the way I wrote
Kenapa Tiba-tiba??
May 23, 2012 @ 5:54 PM | 0 Comment [s]


:face42: suka nya! suka nya! then.......
.
.
.
.
.
:face24::f:
.
.
.
.
:face74::19:
.
.
.
.
:face37:
.
.
.
.
:face41:
.
.
.
.
:face22:
.
.
.
.
:y::f::f:

faham kann:103::103::s::s: yap:119: Sumpah aku down sangat just now... aku tak tau kenapa SEDIH aku ni datang tiba2:119::119: seriOusly... this is not a joke. :k::k:
u might laughing at me as u can.. here:119::119::52::52: is for u:x: *slam:x:*
phuleaassee dude:x: hoping kau tak baca entry ni orrr i'll get blushing:x::x: :face5:*damn:x:, perasan giler kau Aini:x::x:*
aisehmen....why:120:why:120: and why:face14: kenapa SEDIH :62: ni still play around in my head huh:120::124:
Come on Aini:m::129::129: it was just the past thing laaa... he's not intO yOu...:68::face60:
biarla dia pergi jauh mana pOn yang dia nak, kau kesah apa kan... tapi:r::r: kenapa aku SEDIH kalau betOl aku tak kesah:120::120:
(talking to myself) hey yOu,SEDIH:r::r: please stay away frOm me:r: :115::face11: u've to write a new chapter in yOur life. Jangan sebab dia semata-mata, diri kau terOs down. beb, look at him. Dia cerdik. kau bila lagi nak fight:120: girl, DR.AINI is waiting for u. Kejar Dr. tu:r: kau akan berjaya AINI kalau kau amal benda ni:
D- doa
U- usaha
I- istiqamah
T- tawakal

:86::86:I hope sooo:r: Ameeenn...:face1: Jangan ditunggu benda yang tak patut kita tunggu. just go on and u'll find the right path. :face44: Hebat hey:103::q:


Thanks Baca Entry Saya . Jangan lupa baca entry lain pulak !


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Thanks for visiting my ugly duckling blog. Owh yeah!drop some comments yaw!




Story About Stuff Links