@frF
All the way I wrote
Header Baru
May 10, 2012 @ 12:14 PM | 4 Comment [s]

header baru:119::119: horaayy:119: *big clap*:86::29::29:

i did it:q::q: i made it:q:sudah agak bOsan tengok header lama tu yang secara jujur dari lubuk hati yang dalam sedalam lautan atlantik bahawa header tu aku curi dari blOg sape tah. :face50:hehehehe.. sOrry admin:119::face34:
memandangkan aku tak ada kijO sangat, that's why aku buat header ikOt kepala hOtak aku yang tak seberapa kretip ni.:face44:
nO:f:nO :f:nO:f: jangan:30: mintak saya buatkan header untuk anda ye... *Amaran batu belah*:p::p:
bukan apa.. aku seriOusly takOt nak ambik tempahan2 manusia ni.. almaklumlah.. cita rasa berbeza-beza. Ye dOp:120::120: huhuhu..:19:
btw, aku rasa header aku ni nampak macam besOr sangat la pulak. kan......? ah! bia la, malas nak Otter dah. weeehhhee:128: *si pemalas*:y:
:face34::f::q:


Thanks Baca Entry Saya . Jangan lupa baca entry lain pulak !


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Thanks for visiting my ugly duckling blog. Owh yeah!drop some comments yaw!




Story About Stuff Links