@frF
All the way I wrote
Selamat Jalan Job Interview!
January 10, 2012 @ 3:08 PM | 0 Comment [s]



Aku dapat temuduga kerja 7-Eleven?? Yahooo! seronok bagai terbang di awan biru! Bukannya seronok kerja tapi seronok $$$!! yeeaayy! tak lama lagi dapat gaji! *lompat lompat*
aaaahh! tu angan2 aku je la..  kau tak akan dapat duit lah aini... Simpan buat kucai je la! OH MEH GOD! Sekarang jam menunjukkan 2:36 pm. Aku ucapkan selamat jalan pada temuduga jam 2 petang tadi. ya! aku tak pergi! Kenapa kau tanya? Sebab aku tak ada transport pergi dan balik. Seriously.

Actually, the job interview should be done on 5 pm yesterday. Tapi! tiba2 pulak manager SEBEN-E tu buat hal! di cancel kannya! sebab meeting! kalau dah tau ada meeting cakap la awal2. Nasib aku hampir baik semalam sebab ada ayah aku boleh tolong hantarkan. Tapi, hari ni ? NO ONE! Ayah aku terpaksa balik ke Jengka sebab kerja petang tu. My mum? juga kerja. Motor? Tak ada. Kereta? ada. Lesen? tak ada. Basikal? tunggu masa nak kena tanam. Kaki? sejam kemudian baru sampai. So? goyang kaki.

Aku memang nak sangat kerja sebab i need the MONEY! Ladies kan..paham2 je la. Banyak benda nak dibeli. Makeup, cleanser, dress, wedges, jeans...bla..bla..bla.. k, tipu je. Aku sebenarnya lebih kepada save the money for my further study tak lama lagi. Kan banyak pakai duit. Angguk tanda setuju!

Ayah aku sendiri tak setuju aku pergi Seben-E tu naik basikal atau jalan kaki. Zaman sekarang.... macam2 benda boleh jadi, lagi2 kalau orang perempuan jalan sorang2. Aku tak kesah jalan jauh mana pun tapi fikir juga bad effect nye nanti. ye tak?
 Mencegah lebih baik daripada mengubati
Haih...nampaknya aku terperuk je la dekat rumah ni sambil tunggu anggur aku tu berbuah. Sape nak beli??

nyah kau dari hidupku! Oh!
ok fine, aku macam ni tak ada siapa kesah.

p/s: cara mana lagi aku boleh dapat duit?? *melalak* (!_!)


Thanks Baca Entry Saya . Jangan lupa baca entry lain pulak !


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Thanks for visiting my ugly duckling blog. Owh yeah!drop some comments yaw!




Story About Stuff Links





nyah kau dari hidupku! Oh!
ok fine, aku macam ni tak ada siapa kesah.

p/s: cara mana lagi aku boleh dapat duit?? *melalak* (!_!)


Older Post | Newer Post