@frF
All the way I wrote
Part 3: Berdiet Dengan Atkins
January 19, 2012 @ 11:36 PM | 2 Comment [s]

Orang selalu cakap, "Bukan senang nak senang, bukan susah nak senang".  Macam mana gaya tu? paham tak? tak paham? buat2 paham sudaaaa~ hikhok
Nak cakap sebenarnya............ AKU DAH BERJAYA KURUS!! yippa2!! seronok woot~ hahahaha.. berkat sabar aku tahan napsu yang bergelora ni. ahaks... tengok adik aku makan kit kat, aiskrim, kuih2 peberet aku, gula2 Daim, air milo ais. puh..... mau tercekik air liur aku! k, tipu je. hari ni dah masuk hari ke 14 aku ber Atkins. Tapi.....masyaAllah... hari ni dan semalam dah melantak mcam orang tak pernah makan 10 tahun! hahahaha.. wafer, soya 1 gelas besar, cendol 2 mangkuk, durian 4 biji, roti coklat 2 slices. hak..hak..hak.. amacam? dasat tak?? hancus atkins aku hari ni dan semalam. hohoho!
By the way, a good news is......*drummmmm* i've loss 6 inchieessss u know! especially part drum stick ni. perut pn da kurang flabby dan boolat, buttox dah kecut sikit.  Berat aku tak dapat nak timbang pulak sebab tak ada weight scale kt rumah ni. Daif katakan..Seluar jeans aku pun dah muat balik tapi part pinggang still erm..erm.... >.<!
tak pe..tak pe...chill la aini.. niat nak berAtkins lagi ni. Santai2 dulu for 5th to 10th days. Melantak apa2 yang tak boleh dilantak dulu kan..

camni la aku sekarang! k, tipu lagi.



Korang tau tak apa makanan hari2 aku makan? nah, tengok je la gambar2 ni. malas tulis. M-A-L-A-S.







ni omelet ye kawan2
salad telur mayonis
telur dadar sardin
air masak 24 jam. Sejam 3 kali keluar masuk jamban!
ikan kukus..wuu~
ok dah, ckup la 2. tak larat aku nak gugle2 byk2. sian Mr. Gugle kena cari untuk aku. ish3.. sepanjang 2 minggu, aku masak sendiri tau! apa gelak2?? *jeling* sedap keyh~
ok la, got to go. wish me have a perfect body shape okeh bebeh.
adios~





Thanks Baca Entry Saya . Jangan lupa baca entry lain pulak !


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Thanks for visiting my ugly duckling blog. Owh yeah!drop some comments yaw!




Story About Stuff Links





camni la aku sekarang! k, tipu lagi.



Korang tau tak apa makanan hari2 aku makan? nah, tengok je la gambar2 ni. malas tulis. M-A-L-A-S.







ni omelet ye kawan2
salad telur mayonis
telur dadar sardin
air masak 24 jam. Sejam 3 kali keluar masuk jamban!
ikan kukus..wuu~
ok dah, ckup la 2. tak larat aku nak gugle2 byk2. sian Mr. Gugle kena cari untuk aku. ish3.. sepanjang 2 minggu, aku masak sendiri tau! apa gelak2?? *jeling* sedap keyh~
ok la, got to go. wish me have a perfect body shape okeh bebeh.
adios~





Older Post | Newer Post