@frF
All the way I wrote
Interview dan Kerja
January 29, 2012 @ 1:04 AM | 2 Comment [s]

Alhamdulillah wassyukurillah!
akhirnya aku berjaya untuk temuduga kali kedua ni! temuduga 7E hari tu dah fail. tapi temuduga kali aku pergi dan diterima! yeaayyhh! thanks to Allah~ 
Ops! ops! ops! bukan temuduga 7E keyh! aku ter-select jadi salah sorang pembantu pengagihan baucer RM500 BR1M dan baucer buku BB1M woot! Aku kontrak 3 bulan je. 3 bulan boleh la kan...daripada aku duduk mengunyah getah oren je dekat rumah tu. k,fine tak lawak.
Aku kerja ni bawah BSN. Berderau je servous (nervous) blood aku ni bila dipanggil masuk. dah la kena duduk menghadap pengarah negeri. Fuuiiihhhhhh~ this my first experience job interview! Macam2 soalan aku terbayangkan dia akan tanya nanti. maybe dia tanya pasal jawatan pekerjaan...uurgghhh! bak kata soalan yang pro2 je la yang dia tanya. But~ at the end............ dia tanya soalan yang aku rasa moyang kepada 5 moyang aku sebelum ni boleh jawab. Siap boleh gelak2. Aku dah macam......heh!
Tapi tak apa la..apa pon boleh~ hohohohoho!
Anyway, aku harap sepanjang aku kerja, semuanya akan berjalan dengan lancar sebab aku akan bergerak around daerah Pahang. tak lekat dekat office pun~ 
Aku dengan rasminya menjadi warga BSN! hoyeeaayyhh!

Kelija bagi luit woo~



Thanks Baca Entry Saya . Jangan lupa baca entry lain pulak !


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Thanks for visiting my ugly duckling blog. Owh yeah!drop some comments yaw!




Story About Stuff Links





Aku dengan rasminya menjadi warga BSN! hoyeeaayyhh!

Kelija bagi luit woo~



Older Post | Newer Post