@frF
All the way I wrote
First Post 2012!
January 2, 2012 @ 3:05 AM | 0 Comment [s]























anyeong 2012!!
hahahaha..apa buang tebiat aku yang tak suka korea tiba2 cakap korea ni? azam tahun baru kot! lol
yeay!! ni first post aku untuk tahun ni! alah..macam kau sorang je.. apa? apa? salah ke aku nak bagitaw?? apa aku kesah? hehehe..
haaaa...sementara aku membebel ni, aku nak tanya...apa azam korang tahun 2012 ni eh? mana la taw kot2 ada yang berazam nak berlari 400kmTerengganu-KL selama 2saat kan..
azam aku sempena tahun baru ni, aku nak guna ayat S.K.E.M.A dalam blog! eja sebijik2 gitu! baru la korang paham kan? setuju?? sila angguk.
dan..aku berazam untuk lebih berusaha tatkala aku sudah melangkah ke dunia sebagai mahasiswi kelak. ceeewah ayat kalah william shakespeer! poyo je ------> =..=
oklah, aku tak nak membebel panjang pagi2 buta ni.. tido dulu!


Thanks Baca Entry Saya . Jangan lupa baca entry lain pulak !


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Thanks for visiting my ugly duckling blog. Owh yeah!drop some comments yaw!




Story About Stuff Links