@frF
All the way I wrote
Buli
January 8, 2012 @ 1:33 AM | 3 Comment [s]



Warrggghhh! mengantoknye! mata dah sakit. Merah menyala dah ni dok online 6 jam! fuiyyyooohh! 
Mallatopp broadband gini gaya! ni cik ainun punya kerja la ni. Buli aku suruh buat menu tab...*sob..sob..sob*
Memandangkan aku pun bosan, aku pun buat la gak konon2 nya boleh siap cepat. 
Ha nah kau! Sampai pukul dua kau online aini...mana tak nya dok gelebek2 icon comel kat glitter graphic tu! hadooii...
ok dah... aku dah selender (surrender) ni *angkat tangan*.
Kesian kat mata aku ni. Karang tak pasal2 rabun 15 inci.. tak nak..tak nak...
Selamat Malam!

ainun si pembuli tegar! hahaha. *kidding*

p/s: ainun, misi telah terlaksana dengan semarak jaya nya! hohoho!


Thanks Baca Entry Saya . Jangan lupa baca entry lain pulak !


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Thanks for visiting my ugly duckling blog. Owh yeah!drop some comments yaw!




Story About Stuff Links





ainun si pembuli tegar! hahaha. *kidding*

p/s: ainun, misi telah terlaksana dengan semarak jaya nya! hohoho!


Older Post | Newer Post