@frF
All the way I wrote
tanda2 korang da fall in love
February 21, 2011 @ 10:11 PM | 0 Comment [s]

Bagaimana nak tahu anda telah mula jatuh cinta? Mari kita lihat mana tahu sebenarnya anda sedang dilamun cinta sekarang ini…
Anda mempunyai ramai kawan tetapi asyik teringatkankan seorang sahaja… kamu asyik tertanyakan apkah yang dia sedang buat ketika itu.. Adakah dia sihat.. Dia sudah makan atau belum… Adakah dia ingat pada kamu…..
Terasa ingin mendengar suara… selalu ternanti-nantikan panggilan darinya. Sehari tidak berbual denganya kamu rasa gelisah dan tidak tahu hendak buat apa.. Jika si dia menghubungi kamu terus perasaan berubah menjadi berbunga-bunga dan anda bersemangat untuk melakukan kerja.
Apabila bersama teman sentiasa saja cerita tentangnya keluar dari mulut kamu.
Sentiasa teringat akan si dia tat kala mahu tidur saja asyik terbayangkan si dia.. kalau berangan pun muncul jugak si dia adu!
Kamu juga akan menyimpan apa sahaja yang berkenaan denganya, surat, kad perayaan, tiket wayang, dan gambar-gambar kenangan.
Kadangkala kamu cuba menguji adakah dia cemburukan kamu.
Apa saja topik yang dibicarakan olehnya pasti kamu senang saja mendengar.
Ketika teman membicarakan tentang jodoh terus tiba-tiba kamu teringatkan si dia.
Jika terdapat sedikit salah faham kamu akan rasa amat kehilangan.
Jika benar kamu mempunyai petanda-petanda yang di sebutkan di atas memang sah la kamu telah jatuh cinta kepadanya…hehe..


Thanks Baca Entry Saya . Jangan lupa baca entry lain pulak !


| Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Thanks for visiting my ugly duckling blog. Owh yeah!drop some comments yaw!




Story About Stuff Links